24/06/2014

מה הסוד של טישרט מוצלח?

מה הסוד של טישרט מוצלח?

טישרטים זה בדרך כלל שילוב של מספר תחומים – בד, תפירה, עיצוב, הדפס. לפעמים מאחוריו מסתתר גם סיפור אישי, זיכרון על המקומות, משהו שגורם לנו ללבוש אותו שוב ושוב.

אז, איך בדיוק נולד טישרט מוצלח? קשה למצוא את התשובה בין הטישרטים שמודפסים בהיקפים מסחריים. המהירות של פס הייצור, מה לעשות, פעמים רבות פוגעת בעיצוב, בהדפס או בשילוב של כל השלבים. הסוד, כרגיל, נמצא בפרטים הקטנים. והוא – הטאצ' האישי. מתוך החיפוש אחר הטאצ' החמקמק הזה פיתחנו ליין של חולצות ייחודיות, במטרה אחת - לפתח דגמים שלא תמצאו בשום מקום אחר.

מאתגר? ללא כל ספק. ויותר מכל – הגענו למסקנה שהמבחן הכי גדול למוצר – זה הוא מבחן המציאות: האם הסנדלר ינעל את הסנדלים שעשה בעצמו, ביומיום? :) כך גם אנחנו מפתחים דגמים שהיינו לובשים בעצמנו. בלי פשרות.




הסוד הנוסף – זו היא איכות הבדים של החולצות, והתפירה. מיליוני טישרטים מיובאים מדי שנה לישראל מהמפעלים מחו''ל, בעיקר מארצות מרוחקות במזרח. אבל, גם כאן כמו בכל דבר שמיוצר בסיטונאות – האיכות קובעת הכל. כך, אחרי עיון בדגמים וחברות רבות מצאנו טישרטים מבדים איכותיים, בתפירה מדויקת וקפדנית שתייצג את העיצובים שלנו במגוון רחב של צבעים.

וההדפס הוא בהתאם: באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות יצרנו שילובים ייחודיים של טכניקות שונות, כדי לתת לצבעים איכותיים לדבר בעד עצמם.

ואז עלתה שאלת החוויה... הסנדלר הבין שבלי להתחבר למה שהוא עושה זה פשוט לא שם... J התשוקה לחיפוש ופיתוח – זו היא מילת המפתח שלנו, זה מה שמניע אותנו וגורם לנו שום ושום לחפש, לבדוק, להרגיש ולא להרפות.

מתוך התשוקה הזו הקמנו את האתר שלנו שהוא גם החנות המקוונת. זה הוא סוג חדש של שיווק, שאנחנו מאמינים בו מאוד. למה? כי המבחר אף פעם עוד לא היה כל כך זמין ונוח לייצוג כמו באינטרנט. כל הדגמים בכל הצבעים מיוצגים באתרנו www.graphyness.co.il, ואת כולם ניתן להגדיל ולעיין בהם באמצעות זכוכית מגדלת. יש פתרון יותר מוצלח?

אז, זה הוא סוד הגישה שלנו בגרפינס | טישרטים מעוצבים. ואנחנו מזמינים אתכם לחלוק אתנו את החוויה, את האהבה לטישרטים, הדפסים ולבגדים מעוצבים.

מוכנים? אז, תבואו לבקר, אנחנו תמיד כאן בשבילכם,

גרפינס | טישרטים מעוצבים



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה